Sunday, December 16, 2007

Salam Aidil Adha

Asalamualaikum.

Memandangkan hanya tinggal 3 hari saja lagi kita akan menyambut Aidil Adha maka, dikesempatan ini saya ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf dan mengucapkan Salam Aidil Adha kepada seluruh umat Islam di mana juga berada.

Akak akan mula bercuti pada 19 hingga 25 December 2007. Kebetulan Dato' ke China dapatlah dibenarkan akak bercuti sakan.

Cuti ini akan akak manfaatkan untuk Hariz. Hariz dah semakin renggang dengan akak semenjak akak berpindah pejabat. Lagi pulak Hariz akan masuk Tadika tahun depan.Hari Sabtu tu 2 kali Hariz talipon dan berbual dengan akak dan Hariz kata nak dtg, dia suruh akak tunggu. Tapi tunggu punya tunggu Hariz tak muncul sebab balik kampung seperti dijadualkan. Semalam bila Hariz datang akak tengah sibuk buat kuih kat rumah Kak Lang. Hariz minta mamanya hantar ke rumah Mak Lang, katanya nak jumpa Ummi tapi mamanya malas sebab nak tidur. Jadi semalam akak tak jumpa Hariz. Petang nanti bila balik dri office tentu Hariz dan adiknya Farisha kena gomol. Hariz pulak nak akak goda supaya dia hendak bermalam di rumah akak. Akak dah siap beli 2 CD animal planet utk tarik perhatian Hariz. Moga malam ini Hariz mahu tinggal di rumah akak. Lama betul tak berbual dan usik-usik Hariz. Ada saje idea Hariz nak bercerita, tak membosankan.Isha pula dah semakin bijak dan boleh main sendiri. waktu Maghrib bila akak sampai rumah selalu nampak Isha mundar mandir dekat Hall dan nonton tv sendiri. Pandai sungguh anak-anak buahku.

Salam.

No comments: